window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-140212057-1');
Blog2019-05-15T12:34:03+02:00

Blog

Kíváncsi az esettanulmányainkra? Jól jönne néhány tipp arról, hogy hogyan fejlesztheti tovább cégét? Új szoftverterméket szeretne a piacra dobni, de kéne néhány tanács az induláshoz? Érdeklik az üzleti szoftverek?
Akkor a legjobb helyen jár.

Ez a gyors és egyszerű megoldások ideje

2020. március 23.|Címkék: |

A koronavírus-járvány miatt megváltozott mindennapokban egy-egy egyszerű megoldás sokat segíthet abban, hogy az új kihívásoknak megfeleljünk. Mi az egyik fuvarkörszervező alkalmazásunk leegyszerűsítésével próbáltuk megkönnyíteni az ételkiszállítást az egyik önkormányzatnak.

Startup101: Ki fejlessze az MVP-t?

2020. február 28.|Címkék: |

Az MVP, azaz a termék első működőképes verziója az egyik legfontosabb mérföldkő egy startup életében, így nagyon nem mindegy, hogy hogyan jut el idáig a friss vállalkozás. Összegyűjtöttük a lehetőségeket.

Startup101: Ne a megoldást, a problémát validáld! – A B2B interjúk előkészítése

2019. november 25.|Címkék: , |

Egy B2B startup megalapozásának első lépése a megoldani kívánt probléma validálása. Ehhez pedig egy jól megszervezett interjú elengedhetetlen. Összegyűjtöttük, hogy mire érdemes odafigyelni a felkészülés során.

Wald Ábrahám és a praktikus absztrakció

2019. október 31.|Címkék: , |

A jeles napok, születésnapok jó alkalmat adnak arra, hogy megemlékezzünk olyan emberekről, akik kevésbé élnek a köztudatban, pedig megéri figyelmet szentelni nekik. Mai cikkünket ezért Wald Ábrahámnak szenteljük, akinek a gondolkodásmódját kutatóként, szoftverfejlesztőként, üzletemberként érdemes hasznosítanunk.

Startup101: Az alapkérdések

2019. október 2.|Címkék: |

Startup101 cikksorozatunkban startup alapítására készülőknek gyűjtünk össze hasznos és kézzelfogható tippeket az induláshoz és a folytatáshoz. Az első cikkben az alapozással kezdünk.

Y és Z a toborzásban: digitális trükkök

2018. március 12.|Címkék: , |

Önnek is fontos az Y és Z generációs munkavállalók hatékony elérése? Akkor érdemes elolvasni cikkünket, amelyben arról írtunk, hogy az online platformokból és szoftvermegoldásokból hogyan lehet kihozni a maximumot a toborzás során.

Y és Z a toborzásban: Y-beszámoló

2018. február 19.|Címkék: |

Az Y és Z generáció toborzásához nem árt látni, hogy ők hogyan élik meg a felvételi folyamatot. Éppen ezért most egy Y-os álláskereső szemszögéből közelítettük meg a témát.

Munkamegosztás a toborzásban: az ATS

2017. november 10.|Címkék: , |

Néhány tévhit eloszlatása érdekében megnéztük, hogy milyen a HR-szakember és az ATS (azaz toborzószoftver) közötti ideális munkamegosztás a jelöltek kiválasztása során.

Hét eset, amikor az outsourcing a járható út

2017. október 13.|Címkék: , |

A megfelelő szoftverfejlesztő csapat felvétele, képzése és megtartása nem egyszerű feladat. Amikor egy cégnek profiljából vagy üzleti terveiből adódóan nem érdeke vállalni ezt a kihívást, érdemes az outsourcing, más néven a kiszervezés mellett dönteni.

Szabályozástól a megfelelésig: EU-tagországok

2017. október 9.|Címkék: , |

A tagállamoknak hatékonyan kell reagálniuk az EU negyedik AML-irányelvére. Ez viszont országonként eltérő kihívásokat hozhat, hiszen a megfelelési szint is különböző. Szemezgettünk a várható és folyamatban lévő, szoftvereket is érintő változásokból.

Álomjárgány a gyakorlatban: a biztonságon túl

2017. október 2.|Címkék: , |

Előző cikkünkben arról esett szó, hogy az okosautók hogyan szárnyalják túl a képzeletet, és a tervezésnél mekkora hangsúlyt kapott az emberi élet védelme. Ez alkalommal ideje rátérni a biztonságon túli előnyökre is. Elkalandoztunk a tömegközlekedés és logisztika világába.

Több mint álomautó

2017. szeptember 18.|

Pár évtizede még csak fantázia volt az önvezető autó. Most már ideje a gyakorlati kérdésekkel foglalkozni. Ezek közül gyűjtöttünk össze néhányat.

A szomjas programozóktól az okosgyártásig

2017. augusztus 21.|Címkék: |

Az IoT jóval több, mint egy újabb divatos kifejezés, amely szezonálisan meghódította a médiát. Hol nyíltan, hol észrevétlenül, de az életünk elkerülhetetlen része lett a dolgok internete. Összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat és érdekességeket.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Írja meg nekünk fejlődési és fejlesztési céljait! Mi pedig egy találkozó keretében megbeszéljük Önnel, hogy hogyan érheti el ezeket.
Kapcsolat
Magyarország

1015 Budapest
Hattyú utca 14.
+36 70 623 8186

India

32B Kasturi Avenue,
MRC Nagar, Chennai 600028
+91 44 42035633

USA

8400 Normandale Lake
BLVD STE 920, Bloomington
MN 55437
+1 612 6664496

Egyesült Királyság

71-75 Shelton Street,
Covent Garden,
London WC2H 9JQ
+44 20 80899517

Magyarország

1054 Budapest
Hattyú utca 14.
+36 70 623 8186